10 saker jag älskar & hatar

Jag älskar gulliga sms. Vem gör inte det?
Jag hatar när min pappa alltid är på jätte bra humör på morgonen och är super glad och ba: NÄMEN TJEEEEENARE CAMILLA!! Liksom: ursäkta men jag vaknade för 2 sekunder sen jag orkar inte..
Jag älskar att directioners är dom enda som inte tar illa upp när någon kallar killarna gay, för vi alla vet att innerst inne är dom det :D
Jag hatar slask.
Jag älskar när folk kommenterar fina saker om min blogg. 
Jag hatar när folk säger cp och damp i fel sammanhang. ASSÅ VERKLIGEN PÅ RIKTIGT HATAR DET!!!!!!
Jag älskar att äta mackor utan pålägg.
Jag hatar när folk typ säger "åh jag hatar Justin Bieber!!" och så frågar man varför och får till svar för att han är ful. Liksom jaha? För det första: han har inte gjort NÅGONTING mot dig som du kan hata honom för. för det andra: vad är det för anledning? För det tredje: han är inte ful! iofs är det en smaksak, men iaf..
Jag älskar mina vänner. ♥
Jag hatar känslan av att veta att någon mår dåligt. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0