10/4

- Saknar dig och sommaren ♥
Tjenare! Har suttit hela dagen fram tills nu och kollat på Flickan som lekte med elden + Luftslottet som sprängdes. Eller hela dagen vet jag väl inte, gick ju upp vid 14... Hur som helst, ska straxt äta middag och de ska bli gott för jag är super hungrig!!!! Som vanligt typ. Sen ska jag tillbringa kvällen på mitt rum och vara foreveralone. Fast nä, jag har ju mina underbara directioner kåmpiizar så jag behöver nog inte oroa mig.  Ska skriva också. Vet inte, kanske ska göra en twitcam oxå, har så tråkigt.. Fast jag ser ut som skit :OOOO Vi får väl se hur det blir med den saken. OCH SÅ SKA JAG SVARA PÅ ALLAS KOMMENTARER för det har jag inte orkat ännu, heheh. Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda Rosenqvist

JAAAAA!!!!! TWITCAAAAAAAM!!! :D♥

2012-04-10 @ 18:39:34
URL: http://arosenqvist.blogg.se/
Postat av: fanny eklund

sluta säg att du ser ut som skit, du är vacker! <3

2012-04-10 @ 19:41:25
URL: http://fannyeklund.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0