27 april 2012


Tjoooo! Är på super bra humör, inte varit såhär glad på länge :D fast jag är sjuk och de suger.. Såhär har iaf min dag sett ut:
Gick upp halv åtta och åt frukost, orkade inte fixa mig så tog bussen 10 över åtta osminkad osv!
Det va lite jobbigt i början på mentorstiden och ja, hade ont i magen över massor och lalala.
Gjorde nationella provet i engelska som va at man skulle skriva en uppsats. Jag skrev om 1D ♥
Tog bussen hem och när jag va påväg upp för backen till vårat hus, djupt intreserad av min mobil och lyssnandes på musik så kollar jag upp och där står mamma med pappas Chevrolet Avalanche (och den är rätt stor) mitt en meter framför mig. Trodde jag skulle bli påkörd hahah :o
Åkte med henne till banken och sedan köpte vi mat från donken, kan ju säga att dom glutenfria hamburgebröden är sega och smakar gummi hah..
Åkte hem.
Åkte till läkaren och skrev ut 182947636 mediciner som kostade nästan 1000 spänn sammanlagt..
Åkte hem igen.
Sen jag kom hem har jag fixat naglarna i 3 timmar hittils och är bara halvt klar.. Suck. Men det blir bra som satan :D ska fortsätta fixa nu, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0