BEHÖVER ERAN HJÄLP!

Eftersom det är väldigt mycket just nu med skolan, kompisar, min mage och massa annat så vet jag inte riktigt vad jag ska blogga om. Och dom här 30 dagars listorna har ju tagit slut så tänkte köra på nåt sånt igen, men med saker ni vill veta om mig/saker ni vill att jag ska blogga om. Så om det är något speciellt inlägg du vill se här på bloggen skriv i en kommentar så ska jag fixa ihop någon bra lista. Asså det kan vara vad som helst! Bästa resan jag varit på, vad som får mig glad, favorit i 1D, vad jag tycker om Justin Bieber osv osv! Vad som helst :D Så här har ju ni chansen att kommentera vad ni vill att jag ska blogga om. Kommentera gärna flera saker om ni kommer på det! Kram!

Kommentarer
Postat av: Amanda Rosenqvist

Haha, hjärtat! ALLTING BLIR SÅ HIMLA SERIÖST NÄR VI CAPS LOCKAR :D MEN DU ÄR FÖR UNDERBAR OCH OM DET ÄR NÅGON AV OSS SOM ÄR SÅ. SJUKT. JÄVLA. ÄCKLIGT. SNYGG. PUNKT -> . SÅ ÄR DET DU! PUNKT -> .



LOOOOVE YOU!!♥♥♥♥♥♥



och jag tycker du kan skriva om MIG! haha, LLN :D nej, skojar bara! men du kan skriva om ditt bästa barndomsminne kanske :)♥♥ (fan vad gammalt det där lät, "ditt bästa barndomsminne".. hur gammal är jag egentligen? 50 eller?) :)♥ när jag var liten så.. nej! men ditt bästa barndomsminne! :D♥

2012-04-28 @ 13:58:45
URL: http://arosenqvist.blogg.se/
Postat av: Amanda Rosenqvist

HAHAH, NEJ DET ÄR DU SOM ÄR DET!!! PUNKT -> . ♥♥



HAHAHAHAHAH, LLN X'''D ÄNTLIGEN NÅGON SOM SER MITT RÄTTA JAG, EN 60 ÅRIG GUMMA SOM BOR MED SINA 1111 KATTER.... OCH SKEDAR... OCH MORÖTTER... OCH SPEGLAR... OCH NIALLERS :D♥♥♥♥♥♥

2012-04-28 @ 14:08:19
URL: http://arosenqvist.blogg.se/
Postat av: Amanda Rosenqvist

JOOOO!!! PUNKT -> . ♥



HAAHAH, DET KOMMER FAN BLI MIN FRAMTID, PLUS ATT JAG KOMMER FORTFARANDE STALKA KILLARNA, FATTA ATT SE EN GAMMAL TANT MED RULLATOR OCH KAMERA SOM STALKAR ETT PAR KILLAR XDXDXD AHHAHAHAHAHAHAH LLN!!!!!♥♥

2012-04-28 @ 14:23:00
URL: http://arosenqvist.blogg.se/
Postat av: Amanda Rosenqvist

HAHAHAHAHHAHA, JAG ÄR FAN RÄDD FÖR MIN FRAMTID!!!!! KOMMER STÅ ÖVERALLT I TIDNINGARNA:



"FOREVER ALONE TANT STALKAR KILLARNA FRÅN ONE DIRECTION MED SINA KATTER, SKEDAR, MORÖTTER, HON HAR TILL OCH MED EN SPEGEL OCH.. EN NIALLER? :O" FÖR JAG KILLARNA KOMMER FORTFARANDE VARA ETT BAND DÅ, DET SKA JAG SE TILL... EHHEHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEH :D



LLN X'''''D OMC, MIN FRAMTID SER LJUS UT!! AHAHAH♥♥

2012-04-28 @ 14:27:36
URL: http://arosenqvist.blogg.se/
Postat av: Amanda Rosenqvist

HAHAHAH, NEVER!!!! I'M GONNA SHOW THE BOYS MY KONSTIGHET AND THEY'RE GOING TO SPRINGA FÖR LIVET!! EHEHEHHEHEHE, SPRING FRÅN GAMLA TANTEN, JAG HITTAR ER NOG!!! HEHEHEHE, GPS, SHOW ME THE BOYS!♥♥



THE OLD LADY: HAH, FOUND YOU... COME WITH ME NOW AND BE MY SLAVES!!

THE BOYS: NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

...

NIALL: OH, FOOD!

HARRY: PUSSSYYYY

LIAM: AHHHHHHHH, NOT THE SPOONS!!!

ZAYN: HELLOOO SEXY!

LOUIS: I LIKE LAMBORGHINIS...



HEHEHEHEHHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHEHEHEHE♥♥

2012-04-28 @ 14:51:15
URL: http://arosenqvist.blogg.se/
Postat av: Amanda Rosenqvist

ja.... JAG ÄR PÅ MITT SPECIELLA VIS, BARA ALLMÄNT KONSTIG :D♥♥

2012-04-28 @ 16:33:22
URL: http://arosenqvist.blogg.se/
Postat av: emma

Skriv om:

- bästa resan du gjort

- dina drömmar

- vad du gjort idag (alltså dagen du skriver det inlägget)

- vad du tycker om JB

- hur du upptäckte 1D

:)

2012-04-28 @ 19:26:38
Postat av: Anonym

skriv om din uppväxt! och om vad du ska göra i sommar:)

2012-04-28 @ 23:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0