:D

Hej! Har precis varit ute på en promenad med min mormor så de va trevligt! Ska straxt hem till mormor&morfar och så stannar jag och lillebror där och äter middag osv. Vi sover även där så det kommer bli dålig uppdatering idag och imorrn! Ska iväg ikväll och träffa några, vet dock inte vilka.. Vet bara att att jag ska träffa William, sen får vi väl se vilka andra de blir oxå haha! Men jag ska försöka blogga om jag hinner/kan. Annars får bi ha det så bra så länge! Finns på sms. Och skriv på kik @cceeli_ OCH SÅKLART KOMMER JAG NÖRDA TWITTER!!! Bjuder på några ego bilder eftersom jag är snäll idag! Haha puss!

 


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Vad använder du för mascara? Du får verkligen världens perfektaste ögonfransar!

2012-04-22 @ 19:24:13
URL: http://rebeckannasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0