Dag 23 - Berätta om en rolig resa jag varit med om

Den roligaste resen jag varit med om var också den resan där jag grät och var ledsen mest, men berättar om den ändå!
Denna resa var till Gymaestradan 2011 som är världens största gymnastik evenemang och även ett av världens största sport evenemang över huvud taget! Den var i Lausanne som ligger i Schweiz. Över 20 000 personer från 55 olika länder samlades där och hela grejen gick ut på att träffa folk från andra länder och visa upp gymnastik program! Och invigningen var större än en OS invigning, fattar ni hur stort det var då!?
Det var s¨sjukt roligt, asså alla minnen därifrån är helt sjuka :D Elinor och jag gick runt med skyltar där det stod
'Free hugs I'm from Sweden ♥'
på och vi kramade minst 200 pers från hela världen varje dag. Vissa var lite halv snuskiga dock, men några tjejer från Sydafrika va så söta! Och så kramade världens muskelberg från Brasilien, mihihi..
Ellis och jag gick runt med dom där skyltarna hela tiden och folk på tåget och på gatorna kom fram och kramade oss. Snacka om att vi spred glädje till massa små barn, vuxa och äldre damer (haha wtf) osv! :D
När jag, Katarina, Sara och Eli satt i Pully (hahahahah asså det namnet ja döööööör) och väntade på tåget och Eli gjorde massa sånger.. (Broder Jakob melondin) Var är tåget var är tåget? Där är det, där är det. Nej de kom från fel håll, nej det kom från fel håll. Fan va surt, fan va surt. :)
Hahah det var riktigt roligt. Och när jag, Eli och Hanna satt ute på skolgården till skolan där vi bodde och drack cola och så börjar Hanna äta mentos utan att tnka på det och all cola bara sprutar ut ur hennes mun. HAHAH!! Och när vi gömde oss i buskarna för alla schweizare.. Och när det kom fram några portugisiska killar i vår ålder och börja snacka med oss och Ellis snackade tillbaka på svenska.. När jag och Johanna satt och dreglade över KFUMarna på deras uppvisning.. OCH NÄR ALBIN RAMLADE AV SVAMPEN, HAHAHAH!
Förlåt kära läsare att ni inte förstår vad jag skriver om men åh gud, så många minnen.
Och på våra uppvisningar när jag gjorde bort mig totalt inför typ 500 pers, de va lite pinsamt.. Men seriöst, förstår ni hur jobbigt det är att sitta och hoppa på rumpan hela refrängen till Fåret Shaun? :P
Om allt med mitt pass inte hände och jag och min faster inte bråkat och jag inte suttit på tåget, bussen och gått omkring och gråtit 2 timmar i sträck näst sista dagen och Gunilla (min faster) inte varit så bitchig hade det där varit bästa resan i mitt liv.
Ja ångrar inte en enda sekund av det, trots att det hände massa skit saker. Sverre bland annat.. *HOST!!*
Tror inte ens ni orkat läsa allt, så här kommer lite bilder istället :D
And there we have Kämpinge, så jäkla stolt!! :D och Oliver är där oxå, my man..
Igga fejset, va tvunget att kladda över.. Man gör inte fina miner när man kör gumphopp!! Och så på bilden bredvid har vi några barn från UK, så underbara dom var! Såg deras program 731610 gånger så duktiga dom var!

Kommentarer
Postat av: Daniella

Klart jag orkade läsa, kul att det var så roligt.

Synd att du bråkade med Gunilla...<3

2012-04-11 @ 19:31:27
URL: http://onlymedaniella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0