Day 29 - 10 reasons why you love One Direction

1. För att deras personligheter är underbara.
2. Dom får mig alltid att må bra och le, hur dåligt jag än mår.
3. Dom är min livsglädje.
4. Tack vare dom har jag lärt känna fantastiska människor.
5. Dom behandlar sina fans så bra och gör så mycket för oss directioners.
6. Dom gör mitt liv bättre för varje sekund.
7. Tack vare dom är jag den personen jag är idag, och jag är nöjd med mig själv.
8. Deras musik får mig så glad och den betyder någonting, det är inte bara massa ord och meningar.
9. Dom är sig själv och låter inte kändiskapet och allt förändra dom.
10. För att dom är bäst, helt enkelt.

Det går inte att säga varför jag älskar dom, men ni directioners där ute ni förstår ju. Och till er andra, ni kommer aldrig förstå vad dom här kilarna betyder för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0