FAKESMILE

Hej! Dagen började super bra, hade håltimme fram tills 12.40 då vi skulle se åttornas teater. Hände massor och vi blev inte insläppta trots att vi kom innan teatern började. Fick skäll av lärare, alla verkade vara emot oss, folk gav oss bitchblickar osv. Sen på hemkunskapen gick allt fel och massor, fast de va lite kul.. Mindre kul var det när jag bröt ihop framför läraren.. Men fick även reda på att jag fick MVG på provet så de va väl bra. Har ont i halsen, huvudet och magen är inte heller bra. Önskar seriöst att jag stannat hemma idag. Jävla skit dag. Åh, vill bara gråta. Och så vart jag arg och drygade mot Filip fast han inte hade gjort nåt och jag brukar inte dryga mot folk men asså blöööö.. Nu ska jag smsa en, han får mig alltid glad. Så hejdååååå.


Kommentarer
Postat av: Fanny Bergquist,

Oh, why you look so sad?

Tears are in your eyes

Come on and come to me now

Don't be ashamed to cry

Let me see you through

'cause I've seen the dark side too

When the night falls on you

You don't know what to do

Nothing you confess

Could make me love you less



I'll stand by you

I'll stand by you

Won't let nobody hurt you

I'll stand by you ♥

2012-04-26 @ 21:03:31
URL: http://typhfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0