FLUMMMMM

Det gick sämst med att sova tidigt. Kör på hårdaste natthumorn med Ayhan, Nicky & Johanna atm hahahah ni skulle bara veta.. :DHAHAHA DÖR. Om ni undrar så har jag nu gift mig med min fru Johanna och vi kommer få massa fin fina ost bebisar! :D Asså nej vad trött jag är... HAHA tjejer ni är på riktigt bäst! ♥ KAJ DU SIMMAR UR BILD, DU SIMMAR UR BILD KAJ. HAHAH ORKAR INTE. Kollar på världens fulaste video på Adele när hon blir intervjuvad av en japan som inte kan engelska, HAHAHHA! Herregud nu får jag ta och ge mig. Räcker med att flumma sönder med my giiiiirls. Hahahhahahahahah :D ALL DAY, ALL NIGHT, ALL DAY, ALL NIGHT, DJ MALIK DJ MALIK. ( misstolkningar säljs separat )

Kommentarer
Postat av: Johanna

Flumm Flumm Flummi Flumm <3

2012-04-02 @ 12:38:59
URL: http://onedirectionlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0