Försenat inlägg

Gillar att jag skrev det här inlägget när klockan var runt 19 men glömde publicera det. Minuspoäng till mig!!! Tjena bloggen! :D haft en awesome daaaaag. Skolan va som vanligt, dvs rätt kul. Hade även nationella i tyska, hörförståelse.. Tycker seriöst synd om er som kommer ha det hahaha hjälp.. Efter skolan gick jag, Daniela, Maria och Linnea till alleplan och som vanligt så tjatade Linnea om glass så vi köpte glass. SÅ JÄVLA GOTT! :D Sen åkte Linnea och jag hem till henne och läste ute i flera timmar. Dock har jag fortfarande 190 sidor kvar i boken, men men.. Åt middag hos Linnea oxå och seriöst, har typ aldrig ätit något godare.. Och så kollade vi på GA! :D Trevligt trevligt! Hoppas ni haft en bra dag, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0