Glader choklader

Åhnej nu vart jag typ jätte mega sugen på choklad! :( Men iaf, heeej alla glada! :D Mår sjuuuukt bra just nu trots att min mage gör ondare än vanligt. Men efersom mina vänner är BÄST kan jag inte må dåligt. Plus att nationella proven idag i engelska gick rätt bra, så är super glad för det :D Hade jätte kul med Ellenoch Elvira på stugan idag också! Hahahahahaha! Ni vet William Spetz och hans 'William , springer du med armen?' ? :D För vi tre satt och snacka och det har kommit massa nya regler i skolan, bl.a. mobilförbud. Vi får inte ens lyssna på musik för att kunna koncentrera oss. Rätt töntigt men så är det. Hur som helst så säger Elvira att hon tycker det är dåligt eller nåt (kommer inte ihåg hahah) och sne ba: 'Men William här kommer en fråga, koncentrerar du dig med öronen?' och herregud va vi skratta!!!! HHAHAHAHAHAHAH INGEN FATTAR SÄKERT MEN ÅÅÅÅÅH VA KUL DE VA!! :P Slutade kvart över 3 och kom hem nyss.. För Ellen och jag stod och snackade i nästan en och en halv timme ute i det inte alls kalla vädret.. Nej nej, bara 7 grader. Super varmt! Not.. Det va iaf vääääldigt roligt :D så är på bästa humöret nu! Moaaaaaaaaahaha! Förlåt jag är typ övertrött och speedad och massor. Och hungrig!!!!! Måste lyssna på tysk radio hela kvällen också för har nationella i hörförståelse i tyska imorrn, yeay.. Anywaaay, hejdå! ♥

Kommentarer
Postat av: Fanny Bergquist,

ASSÅ AHAHHAHAHAHA, "Men William här kommer en fråga, koncentrerar du dig med öronen?" TROR JAG DOOOG, HAHAHHA, FAN VA KUL, nu fick jag mer ont i halsen men det är det värt, roligaste jag hört idag ahahhaha :')<3

2012-04-19 @ 18:12:28
URL: http://typhfanny.blogg.se/
Postat av: JULIA SELIN PERSSON

HAHHAHAHHAHAHHAHHAHA FAN VAD BRA!! Jag älskar William! ♥

2012-04-19 @ 18:22:37
URL: http://juliaselin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0