HAR TRÅKIGT SÅ HÄR ÄR EN LISTA INGEN KOMMER LÄSA!!!

Ska man pimpa upp denna boring lista med bilder kanske? Blir ju roligare att läsa.. JAFAN DE GÖR VI :D

VEM

 

Vem är i rummet med dig? Ingen, jag är foreveralone
Vem önskar du var med dig nu? KILLARNA ♥
Vem fick du senaste sms av? Någon som jag inte vet vem det är..
Vem tänker du på nu? Niall, för jag såg världens finaste bild på honom nyss :D
Vem pratade du senast i telefon med? Mathilda hahahah omg de va fett skoooojs
Vems hus var du senast i? Linneas!
Vem är din favoritsläkting? Morfar 

 

VAR

 

Var är din mobiltelefon? Vet inte, bryr mig inte, orkar inte
Var handlar du mest? vet inte, någon braig mataffär i guess 

Var fick du tag på tröjan du har på dig? Punktshop inne i stan!! SUPERMAAAAN!
Var åkte du senast bil? Hem från läkaren

 

VAD

 

Vad åt du senast? En kaka eheheheh
Vad drack du senast? Vatten :(
Vad är det för färg på dina byxor? svaaaaaaaaaarta
Vad är den närmaste saken som är blå? Ett nagellack
Vad har du på fötterna? Elefanter, vad annars? :)
Vad är din favorit färg? Svart, vit, rosa, blå, turkos osv osv
Vilken film såg du senast? A year in the making :D
Vad hör du just nu? Cher Lloyds underbara röst 

 

HAR DU NÅGONSIN

 

Sovit i någon annans säng? Jaa..?
Sett ett lik? Tänker inte svara på det så alla mina läsare kan se det (fast nu kommer alla ändå fatta, men whatever..) PUNKT -> .
Tyckt att din kusin är het? Beror på vilken kusin vi snackar om men om vi snackar om Jesper så ja :)
Sovit naken? VAR DET HARRY SOM STÄLLDE DENNA FRÅGA ELLER?!?!?!?! (Inte för han är naken på bilden men nästan.. DAMN)
Kört över hastighetengränsen? För jag har ju en bil oxå.............................
Målat om ditt rum? JA
Dansat framför en spegel? 24/7
Fått hicka? HYPONEVROKUSTISKADIAFRAGMAKONTRAVIBRATIONER (och nej jag kollade inte upp det, jag är koooool och kan det utantill)
Stulit pengar från en kompis? Gör det hela tiden vettu
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Naaj
Varit i slagsmål? Njaae
Smugit ur ditt hus? Faktiskt inte
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Nej för jag har såhäääääääääääär svårt att bli kär och när jag blir kär varar det i 15 minuter och de ska mycket till för att jag ens ska bli det, kan inte bli kär i någon bara sådär baaam liksom.
Hånglat med en främling? definiera främling..?
Älskar eller saknar någon nu? Men ja?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0