Idag

Hej alla! :D Skolan idag var som vanligt typ. No:n va rolig och slöjden va jag bara med en kvart på, sen gick jag till läkaren. Var inget speciellt, fick svar på biopsin bara med det är fortfarande inte 100% säkert vad det är med min mage. Suck.. :( Men ska till SÖS snart säkert osv osv för fler undersökningar. Sen åt jag lunch i skolan med kompisarna och så gick vi till bibblan för att göra so. Efter dte var det ungdomsmottagningen som gällde. Visste ni att man kan ha ögon klamydia? De visste inte jag.. Men det kan man! :o Sen gick vi till bibbland och blablabla, är hemma och har ätit middag femhundra gånger. Suttit och gjort so i timmar oxå. Men är klar snart och då ska jag kolla på tv eller nåt. Pallar inte ta kort så dethär inlägget får bli utan bilder. Kram! :)

Kommentarer
Postat av: Amanda Rosenqvist

DET VISSTE JAG!!! MAN KAN FÅ DET OM MAN BLAND ANNAT DELAR MASCARA!!!! Jag fick reda på det på makeupen i skolan! :D❤

2012-04-17 @ 21:38:20
URL: http://arosenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0