I'm baaaaack!

- Enda bilden från igår, SNODDE DEN FRÅN MATHILDA.
HEEEEEEEEJ!!! :D Nu är jag hemma! Hur mår ni? Själv mår jag iaf bra! Kan berätta kort om gårdagen.
Åt middag och sådär hos mormor&morfar, sedan gick jag hem och fixade lite här hemma och sådär. Vid kvart över 8 gick jag och träffade William, Johan och Michael. Sen kom Adam, Mathilda och Albin. Killarna försökte typ göra en eld men dom misslyckades.. Sen gick vi till alleplan och dom köpte dricka och sen gick vi till gravarna. För er som inte vet är det massa gamla typ vikingagravar i en skog (?) bredvid massa klippor vid vattnet och blablabla. Det va skit mörkt och killarna gick och ba: hörde ni? Det knakade i skogen. Det ligger nån där!!!! Osv osv, så Mathilda och jag halvt dog..  Vi satt där ett tag innan jag tog bussen hem till mormor&morfar igen. Jaaaa, de va min kväll igår. Vart inte så kortfattat men jaja! :D Hahaha. Nu ska jag äta nåt, förvånade? ;) haha puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0