JUIWFQH UEWSA

JAG DIRVER INTE SITTE ROCH SKAKAR OCH EHRREGUD VIKTORIA ÄR BÖST ASSÅ OMG FÖRLÅT ATR JAG INTE AKN SKRIVA ORDENTLIGT MWEN SKAKAR ASSÅ ÄR SÅ JVÄLA GLAD WILLIAM SPEWTC FÖLJER MIUG PÅ TUITTWRE. OMFG FÖRLÅT VILKETX JOBBIGT INLÄGG MEN SKA DXCUSHA MNU OMGGGGGGGGGGGGGGGG
Översättning by Vickan:
Jag driver inte, sitter och skakar, och herregud!
Viktoria är bäst asså omg, förlåt att jag inte kan skriva ordentligt men jag skakar asså är så jävla glad, William Spetz följer mig på twitter!
Omfg förlåt vilket jobbigt inlägg men ska duscha nu!
Oooooooooooommmmmmgggggggg!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

HAHAHAH söt du är Camilla! :D<3

Somsagt, DU är värd detta!



HAHAH en översättning så att man förstår:



Jag driver inte, sitter och skakar, och herregud!

Viktoria är bäst asså omg, förlåt att jag inte kan skriva ordentligt men jag skakar asså är så jävla glad, William Spetz följer mig på twitter!

Omfg förlåt vilket jobbigt inlägg men ska duscha nu!

Oooooooooooommmmmmgggggggg!



:D<3

2012-04-23 @ 22:42:30
URL: http://viktoriaaeriksson.blogg.se/
Postat av: jonti

tjo känner igen dig som fan :OO

2012-04-23 @ 22:43:55
URL: http://jintisbre.bloggh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0