MÅSTE SKRIVA AV MIG

En sak jag aldrig har förstått mig på, är varför man ska klaga och trycka ner andra. Liksom, vad får du ut av att säga till någon att den tex har fula kläder eller går konstigt? Ingenting. Och dom som håller på såhär och är elaka mot andra, varför ensa göra det? Har man så dåligt självförtroende att man måste trycka ner någon annan för att kunna känna sig bra? Eller vad är grejen?.. Personer som får höra sånt här, vare sig dte är en gång eller 1000 gånger mår ju inte bra av det. För hur glad blir man när någon säger att man är tex ful och äcklig? Inte glad alls, kan jag tala om för er som inte vet.
Till er som är taskiga mot andra och håller på såhär: gå och lägg er under en sten och kom inte tillbaks, tack.
Till er som blir "utsatta": försök att inte bry er, jag vet att det är jätte svårt!! Tro mig, jag vet verkligen.. Folk har bett mig att gå och dö för att jag är så ful, så tro mig, jag vet hur det är.. Men tänk såhär, om någon människa klagar på dig på tex din blogg, hur tråkigt liv måste inte den ha då? Om den sitter och läser dina inlägg och granskar dina bilder till 100% för att hitta fel, då måste den ju ha ett väldigt tråkigt liv. Och egentligen är det säkert bara av avundsjuka. Annars borde ju personen inte lägga ner så mycket tid på dig. STAY STRONG! ♥

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag älskar dig Camilla.♥

2012-04-28 @ 21:42:39
URL: http://eveliinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0