Mina gudar

På riktigt, utan dessa 5 killar hade jag inte varit den personen jag är just nu. Det kanske inte märks när man t.ex. är med mig eller ser mig i skolan för då är jag som vanligt. Men mitt självförtroende, gosh alltså. Från att ha varit på botten till toppen. Det är svårt att förklara, finns inga ord som kan beskriva mina känslor för dom. Och BARA directioners fattar, bara dom äkta. Ni andra är inte ens i närheten från att fatta. Förlåt om någon tar illa upp, men på allvar, är man inte en äkta directioner kan man inte förstå hur mycket dessa 5 killar betyder för vissa. Det är helt sjukt egentligen hur 5 killar, som för ca 2 år sedan inte ens kände varandra kan ha förändrat så många liv som dom gjort. Jag kan ju säga att jag pratar inte bara för mig själv just nu. Och btw, jag är så stolt över dom. Flera världsrekord, en Brit, slutsålda arenor, första plats på toplistor osv osv! Kan verkligen inte blir mer stolt än såhär. Dom är så otroligt älskade. Carlito, Pepito, Martito, Miquelito och Dick. Nu tycker jag synd om Niall oxå... #ItsADirectionerThing

Kommentarer
Postat av: Amanda Rosenqvist

AMEN!!!!!<3

2012-04-10 @ 04:08:46
URL: http://arosenqvist.blogg.se/
Postat av: jessica

vad har hänt med Niall hänger inte med just nu och känner mig efterbliven också kan du fast säga det på skype ikväll ? <3

2012-04-10 @ 11:35:43
Postat av: Evelina

så jävla sant.. det går verkligen inte att beskriva hur mycket dom betyder för oss. Det är underbart! <3

2012-04-10 @ 13:49:27
URL: http://eveliinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0