Sextonde april tvåtusentolv

image description
Hej alla! När jag skrev rubriken insåg jag att det är 2012 haha omg va fort tiden går! :o Känner verkligen att jag behöver satsa mer på skolan och den här veckan är det rätt mycket, så bloggningen kommer inte vara på topp direkt. Men kommer såklart något/några inlägg varje dag. Just so you know.
Kan berätta kort om idag. Skolan, va rätt kul förutom att min so lärare är sämst och förstör för alla typ. Har varit jätte trött så har väl skrattat åt det mesta :) Efter skolan stannade jag, Linnea och Martin kvar för att göra so men vi vart utkörda från skolan så gick till bibblan och massor. Sen behövde Linnea gå och så va Martin och jag kvar och skulle mejla arbetet till oss men så funkade det inte och datajäveln (ursäkta) stänger av sig. Kuuuul.. Sen åkte jag hem och åt middag. Och ni sitter jag och pluggar. Och tack alla för att ni är så himla fina, älskar er! :D Ska fortsätta plugga nån timme till och sedan blogga och svara på lite kommentarer osv! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0