SUPERDUPERMEGAJÄTTE ROLIG DAG!

Hej bloggen! Varit en sjukt kul dag :D Har åkt tunnelbana med Mathilda, standard. Hahah vi är konstiga.. Vi köpte is chai och den va såhääääär god. Och jag köpte två tidningar och fy satan va dyra dom va, 79:- styck. Men så värt det! :D
Måste berätta en grej oxå hahah omg.. När vi satt på tunnelbanan så vart de en liten kringelikrok väg så man åkte fram och tillbaka i sidleds (eller vad man ska säga haha.. Sämst jag är på att förklara men jaja.. Hur som helst så skulle jag vara lite rolig och luta mig mot sätet bredvid mig. Det vart lite för mycket lutning så det slutade med att jag ramla ner på golvet.. Så kom jag knappt upp för jag garva så mycket och hahahah asså ni skulle sett!!!! Varför är jag så roligt misslyckad!? :D och sen skulle vi av och grejer. Hahah!! Haft så jäkla kul, som vanligt när jag är med Mathilda! Älskar dig. <3 bilder från dagen kommer snart, puss!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0