Tell the DJ turn it up real loud

- nyss
Tjena! Gick upp typ 10 i morse och åt frukost osv sedan vid 12 drog jag till min frisör och hon klippte mig. Det känns jättekort men jaja :( Vi snackade massor om balen och allt dedär och hon ska både fixa mitt hår och smink, kommer bli awesome :D och herregud, ni skulle bara veta hur jäkla trevlig hon är! Och på riktigt, hon måste vara Sveriges snyggaste kvinna, sååååå himla vacker! Jaja ska inte snacka massa om min frisör nu. Ikväll blir det iaf att dra hem till Mathilda tillsammans med Linnea och så ska vi ha massa mys och sen dra til brasan och träffa killarna antar jag och umgås med dom. Sedan sover vi tjejer hos Mathilda. Super mys! Kommer nog inte bli någon bloggning alls på hela kvällen och dålig bloggning i morgon, så ska göra lite tidsinställda! Men nu ska jag ta och fixa lite och äta, är jääääätte hungrig. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0