Till en ängel ♥

Viktoria Ejna Eriksson Hefte.
Du är en ängel. En flicka med ett hjärta av guld.
Kan inte beskriva hur glad jag är som har dig. Allt du gjort för mig, vet inte hur jag ska tacka dig. Du betyder så himla mycket, mer än du förstår.
Du förtjänar något riktigt bra. Det bästa. Du förtjänar allt. Vill bara springa ut och skrika till hela världen hur mycket jag älskar dig.
Du är så stark och jag beundrar dig verkligen för det. Du bryr dig om andra så himla mycket och är alltid så omtänksam och snäll mot alla. Riktigt underbar är du. Helt jävla amazayn.
Lillasyster, Judit, Vickan, Viktoria. Du är en levade ängel och jag är evigt tacksam över att du finns.
Jag älskar dig.


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Älskar dig så sjuuukt mycket! <3

2012-04-24 @ 22:25:27
URL: http://viktoriaaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0