Tråkig söndag

image description
Hej bloggen! Mår inte alls bra just nu och har super mycket att göra. Ska skriva klart och öva på min bokredovisning på engelska (har Dare to dream som bok så det blir kul iaf :D), plugga på buddhismen och hinduismen, leta upp mer fakta om Kinas historia, lyssna på tysk radio (nationella på fredag) och läsa i svenska boken. Och juste, sen ska jag plugga på engelska oxå. Har nationella på torsdag. KUUUUL! :(
Ska inte tjata ut er med mina läxor men jaja.. Vet ändå inte vad jag ska skriva. Men det blir nog ingen bra uppdatering idag antar jag.. Eller ja, vi får se. Ha det bra! :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

HEY!

första gången som jag besöker din blogg då, och börjat redan gilla den.

jätte fin blogg!



BTW: jag e också ett 1D-fan ;)



Ska bli kul att följa din blogg! :D

2012-04-16 @ 18:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0