Vadå jobbigt inlägg?

Jätte gammal bild men jajaja.. Hallååååj! Kom nyss på att jag har en blogg, hahah.. Men här är jag iaf! :D
Kan berätta lite om dagen. Började med att missa bussen som alla andra dagar den här veckan så morfar körde mig *happyface* Sen på tyskan skulle vi ha nationella prov i hörförståelse men då funkade inte projektorn så vi fick byta klassrum med en annan klass. Och nån hade surfat porr på den datorn så aa de vart kaozzz. :) HAHAHAH asså älskar våra tyska lektioner, alla killarna *hoooost William* går runt och snackar om allt möjligt konstigt och min lärare undervisar endast oss tre tjejer som läser tyska. Hahaha asså ni skulle bara veta.. Så det vart inge prov iaf :D sen hade vi stuga och matte och de va inget speciellt. Efter det på lunchen tålde jag INGEN utan maten som fanns hahah fail.. Så fix värsta special nudlar och köttbullar typ. Hur som helst ingen bryr sig. Och sen hade vi engelska och det va inget speicellt. Sen åkte jag hem. Sen åt jag och kolla på Jersey shore. Sen lagade jag middag. Sen åt jag. Sen skrev jag dehär. Vadå enformlig? Moahaha. Nu ska jag mysa med min lillebror! :D Torn på Let's dance jag dör åh herregud asså jag är så lycklig, nothing's fine I'm torn hjälp asså fattar ni det va den låten som gjorde att mitt liv är värt att leva OH MY FLYING FLACK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0