BEACH 2012

Beach 2012 verkar vara det enda som rör sig i många tjejers huvuden just nu. Att dom ska träna, äta rätt så dom får drömkropparna tills sommarn är här. Men tänk efter lite, alla bloggar jag läser t.ex. där det tjatas om den perfekta kroppen och bästa sätten att få den innan sommaren är dom bloggarna som lägger ut bilder på mat från donken, glass var och varann dag och massa andra onyttigheter 24/7. Ena dagen ser det ut såhär:
Åh idag ska jag springa ner till gymmet och träna stenhårt några timmar så man får drömkroppen tills beach 2012 you know! Och jag ska vara nyttig hela veckan, bara äta frukt, grönsaker och sånt nyttigt.
Nästa dag:
Tjockade mig med Madde på donken idag och nu sitter jag och trycker i mig lite Ben and Jerry. Muuuums!
Erkänn att säkert flera av er känner igen det? Lite kul är det ju ändå, hahah!
Första månaden på det här året var jag extremt nyttig osv för att jag mår bättre av att äta så. Sedan fick jag diagnosen glutenitolerans och då sprack det. Och sen dess klarar jag mig inte utan av att äta godis och sånt ibland. Och jag älskar det! Bara skita i vikten och hur man ser ut. Så länge jag mår bra av att äta hur jag vill ska jag göra det och skita i alla kalorier.
Självklart får man träna, äta nyttigt osv men man får även vara lat och äta hur mycket chips man vill. Det är ju upp till var och en.
Men glöm inte, hur vi alla än ser ut är vi unika. Vi har olika kroppsbyggnader, vissa är smalare än andra och visa är mulligare än andra. Och det finns inget "normalt". Även om du som läser detta är lite osäker och inte gillar t.ex. din mage eller lår, skit i hur du ser ut när du går där på stranden i bikini! För någon minut, sluta tänk på hur du ser ut. Försök se stolt ut, försök vara stolt över hur du ser ut. För jag lovar, du är vacker på ditt sätt. Alla är vackra på sitt egna sätt.

Kommentarer
Postat av: lovisa

tack för det inlägget...!:-)

2012-04-04 @ 20:32:50
URL: http://lovisaedwall.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0