CRAZEEEEEH NIGHT YEAH

- Två ruttna egopics från nyss
Sitter och skriver just nu men tänkte ta en paus och berätta om natten som va galen!! :D
Som ni kanske vet så var killarna med på iCarly som visades klockan 8PM amerikansk tid igår, dvs 02:00 här i Sverige. Så jag och massa andra directioners satt uppe och kollade på det :) Förlåt men fyfsatan va dåliga dom var, hahah dom kommer aldrig kunna bli skådespelare! Speciellt inte Harry haha! Men dom va lika söta som vanligt och vi alla älskar dom ändå :D Lisa min lilla nudistbög (hahaha) och jag satt och snacka om allt möjligt mellan himmel och jord. Om våra föräldrar och hur dom träffades och om sockerdricksträd och om Astrid Lindgren osv, helt galet kul var det! Och shit va rolig den tjejen är alltså, ser du inte? Jag seglar!! (förlåt var bara tvungen, även fast Lisa bara fattar..) ;) Funderade på om jag skulle sitta uppe fram tills halv 6 svensk tid oxå för då skulle killarna vara med på SNL - Saturday Night Live - som är någon show i USA. Och de gjorde jag, var inte ett dugg trött faktiskt! Amanda min ängel och jag chattade hela kvällen och shit va kul vi hade, OCH VI SKREV BARA MED CAPS LOCK OCH SJUHUNDA UTROPSTECKEN HELA NATTEN, HAHAAH DET VA GALET!!!!!!!!! ♥ Sedan började iaf SNL och dom sjöng WMYB och Mandis och jag dog.. Så galet bra dom var alltså! Och sen när dom kommer med sina peruker och allt och dansar, HAR ALDRIG VARIT MED OM NÅGOT ROLIGARE!! Hahhaha our mexican boys. Crazeeeeh. Till er som inte fattar vad jag babblar om, kolla på videon nedanför! Sedan uppträdde dom igen med One thing och då var klockan typ halv 8 på morgonen. Så framemot 8 jag jag och la mig. Sedan sov jag till 16 då pappa väckte mig. Och de skumma är att jag är fett pigg idag! :D Men asså denna natten har varit så sjukt kul, den bästa på länge!! Älskar dig Amanda Puss&kram!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Love you 2!<3

2012-04-09 @ 00:11:24
URL: http://arosenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0