Va stolt över dig själv!

För två år sedan skämdes jag jätte mycket för mitt hår, ville inte gå utanför dörren om jag inte satt upp det, flätat det eller hade det plattat. Tyckte det var superjobbigt att visa mitt naturliga hår. Nu undrar ni säkert varför och ja, det undrar jag också. Grejen var väl den att jag hade/har ganska stort/lockigt/vågigt/krusigt hår och jag ville så himla gärna ha platt hår. För erkänn, man ser oftare tjejer med platt hår än tjejer med lockigt hår? Förstår inte hur jag orkade platta mitt hår typ varje dag, det tar ju liksom en timme!! Nu är det helt tvärtom, jag plattar mitt hår jätte sällan och när jag väl gör det är det för att jag har tråkigt. Trivs inte alls i platt hår. Tycker jag passar mycket bättre i lockigt. Det jag vill säga med detta är att va stolta över er själva. Vad det än gäller! Alla är olika och ser olika ut, och det är ju det som gör oss unika. Försök aldrig vara någon du inte är, det blir bara så jobbigt efter ett tag. Sträck på ryggen, le och försök se stolt ut även om du kanske inte är det! Intala dig själv att du är fin som du är, för du är det. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0