6/8

- Från USA
God morgon! Eller nä, klockan är ju över två..
Glömde visst blogga igår och berätta om dagen hehe.. Men det var inte så speciellt. Vaknade, åt frukost, lunch, åkte till stan. Träffade Lovisa för första gången :D Vi gick runt i Visby, köpte glass på Stora torget, gick runt och pratade och hade det jätte kul! Otroligt härlig och söt tjej! Sen åkte vi hem, åt middag. Jag och min lillebror Marcus spelade in någon film han la upp på sin youtube... Sov.
Om typ 10 minuter ska vi åka in till stan och gå på medeltidsmarknaden, det är ju medeltidsveckan här på Gotland. Blir la trevligt! Ikväll ska jag gå en lång promenad, eller springa eller någonting. Behöver verkligen rensa tankarna...
Nej nu måste jag fixa mig, bloggar från mobilen senare! Puss&kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0