gästbloggning av mathilda

 
hej alla camillas underbaraste läsare!
jag fick ett uppdrag av camilla att jag skulle uppdatera lite om vad som händer henne idag. hon har nyss klivit av planet och är nu framme i miami (BTW, är så jäääääääääääävla avis så det finns inte!) och nu ska millisen och hennes coola pappa gå runt och kolla lite och det är stört varmt ute, hela 31 grader! oså jämför man här i sverige liksom, 15 grader och regn wooho. men jag skulle hälsa att camilla bloggar ikväll och att hon saknar mig jättemkt. jag saknar dig också asmkt älskliiiiiiiiiiiiing! nästa gång du drar t usa så ska jag fanimej följa med, annars får du en smäll hehehe. men ha det så jävla bäst nu alla, och speciellt du millisen. älskar dig chåmpiz. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0