HEJ KÄRA BLOGG & BLOGGLÄSARE!

Hej! Nu är jag tillbaka på riktigt för att blogga. Vet att jag sagt det förut, men nu är jag riktigt taggad! Speciellt tack vare min underbara vän Gabbi som har gjort min fina design! Dock är inte headern klar ännu, men det blir den inom kort. Så håll ut haha!
 
Kan ju berätta att jag igår kväll kom hem ifrån 12 dagar på Gotland. Va där dom första 4 dagarna tillsammans med min familj + Ellen, sedan åkte hon hem och då var det bara jag, lillebror, mamma, mormor, morfar, moster och min ena kusin kvar. I tisdags åkte min kusin och moster hem så då var det bara vi andra kvar. Va super mysigt! Vi har inte gjort något speciellt, mest varit i stugan, åkt in till Visby, shoppat, ätit glass, haft picknick osv. Inget speciellt direkt. Och jag har tränat som en galning! Cyklat flera mil varje dag + powerwalkat och joggat/sprungit ofta. Hur skönt som helst! Bilder från resan kommer lite senare.
 
Här kommer 3 bilder från dagen! Kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0