I WANNA STAY UP ALL NIGHT

- 2 bilder från dagarna med Fridisen. Ni har ju redan sätt några men här har vi lite mat i alla fall höhö!
 
Hej bloggen! Hade ju tänkt att gå och läga mig förut eftersom jag inte mådde bra men det blev lite kaos med våra klasskläder då vissa aldrig betalar in rätt summa och det saknas kläder osv. Så både jag, mamma, Tilda och hennes pappa har slitit som djur för att försöka få allt att stämma. Och ändå får man sura miner tillbaka från vissa. Suck.. Om det är nån som inte är nöjd kan den faktiskt ta att sköta det här själv, det är inte så jävla lätt!
 
Nu har jag släppt ur min illska och här kommer glädjen;
One direction kanske kommer till Sverige på tisdag och då har jag och Karin värsta planen och om vi får igenom det och det lyckas kommer vi ha så jäkla kul!! Och om vår dröm uppfylls på köpet kommer vi dö av lycka, bokstavligen. Men mer om det senare! Kanske ska träffa mina älskade Anna, Gabbi och Sanna och det vore såååå underbart. "We're the four bestfriends". Läser alltid det med lilla Nialls röst, så gullig! Tihihi. Kommer defintivt blogga mer ikväll/inatt för fina Karin och jag ska stanna up all night höhö :D kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0