MIAMI

Trodde att detta ilgg publicerades igår kväll men tydligen inte.. Här är det som skulle pulicerats då iaf.

Heeeeeej alla! Hoppas att ni mår bra, det gör iaf jag! Här kommer min dag i snabba drag:
Gick upp vid ca halv åtta i morse och packade ihop allting och åt frukost. Nån gång runt 9 kom en taxi och hämtade upp och och körde oss til flygplatsen. Vid 12.30 gick flyget från Ne york. Kom fram till Florida runt 15 och gick för att hämta bilen pappa hyrt. En sjuuuukt snygg mustang, bild finns i ilägget nder höhö! Åkte i max en timme innan vi kom fram till Miami. Skulle leta hotell och det slutade med att vi nu bor på Hilton Bentley, mycket trevligt! Sisådär 5 meter till Miami Beach haha. Ställde i princip ara in väskorna på rummet och gick iväg med en gång. Gick runt en stund och köpe lite småsaker. Gick tillbaka till hotellet och vid 19.39 nånstans där gick vi ner på stranden för att bada. Var sjuuuukt skönt i vattnet, runt 28 grader! Duschade och fixade oss och åt sedan på hotellets resturang. Och herregudaness va mätt jag är just nu.. Ska göra några tidsiställda inlägg nu och sedan sova, pappa har redan somnat. Haha. Och till Mathilda, jag saknar dig såhääääääääääär mycket och vill inte ha en smäll (hehe) så nästa gång kommer du med. Puss på dig och på ni andra som läser min blogg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0