NIALLER, HAZZA, DJ MALIK, LEEYUUM & BOO BEAR

Helt galet att 5 killar som för två år sedan blev ihopsatta till en grupp har kommit så långt. Slagit flera världsrekord, vunnit en brit, sålt ut massvis av arenor, fått miljontals fans, skrivit två böcker, gjort en dukumentär (om A year in the making räknas som dukumentär..?) och på samma dag som dom firar två år som grupp vinner dom tre priser på Teen choice awards.
Jag är så otroligt stolt över dessa killar. Dom har verkligen förändrat mitt liv så otroligt mycket, och ni som inte är directioners tycker väl bara att jag är helt galen men ni kommer aldrig förstå mina känslor för dom, så ingen ide att ni ens lägger er i.

Louis William Tomlinson
Niall James Horan
Harry Edward Styles
Liam James Payne
Zayn Jawaad Malik

Jag är så stolt så jag vet inte var jag ska ta vägen eller vad jag ska ta mig till. Ni är bara så underbara, vackra och fina så det finns inga ord. Ingen människa på jorden liknar er på något sätt. Kan inte förstå hur ni kan vara så perfekta. Jag älskar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0