Sommar, sommar och sol.

 
- Tre bilder från igår + en från nyss
 
Hej! Får lite spunk på blogg.se appen som ändå inte funkar.. Den är verkligen sämst! Pinsamt blog.se, fixa det nån gång, snälla. 
 
Hade i all fall jätte kul igår. Vi åt värsta middagen med förrätt, varmrätt och efterrätt. Lite av Fridas släkt var där + två kompisar till dom och alla va super trevliga! Visar fler bilder senare när jag laddat över dom från mobilen.
Vi vaknade elva i morse och åt frukost ute i det fina vädret. Sedan vid halv ett kom mamma och hämtade oss och så åkte vi hit, hem till mig. Sen dess har Frida och jag legat ute och solat, jag har sprutat ner min lillebror med vatten, vi har haft kaninerna i koppel, ätit nudlar och solat ännu mer. Riktigt skön dag och super fint väder! 
Och så har vi lyssnat på massa One direction och Ed Sheeran, mina favoritkillar dedär, höhö. ♥
Ikväll ska vi äta middag här och vänta tills mamma kommer hem från jobbet vid nio, sedan kör hon oss till Fridisen och så sover jag där i natt igen!
 
Nu ska jag ut i det fina vädret igen. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0