TISDAG

Hej bloggen! Ledsen för den dåliga uppdateringen men har varit upptagen och inte haft tillgång till en dator. Igår kväll gick vi hem till Frida igen och så sov vi ju där. Vaknade vid halv 11 tror jag, åt frukost, fixade oss och åkte in till stan tillsammans med Mathilda vid 13. Åkte med bara för att det är kul, skulle inte köpa något, åker ju till USA snart :D Men i alla fall, jag pratade även med saknade Evelina i telefonen oxå, åh vad jag saknar den flickan. Ska kanske upp till henne på höstlovet och det kommer isånnafall bli bääääääst!! Åh. 
 
Tänkte ladda upp lite bilder från mina två dagar med bästa Frida men har över 2500 bilder och filmer på mobilen så det lär ta ett tag.. Kan bjuda på några väldigt fina bilder jag tog i lördags, hade tråkigt  höhö.
 
Men jag har inget annat vettigt att skriva så ska nog gå och lägga mig strax, mår inte så bra. Kram!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0