DAGEN

God kväll mina kära läsare!.. Gick supet bra på SÖS, så de va skönt :) Åh herregud vad jag älskar det sjukhuset. Min favoritplats på jorden! Bara 128 dagar kvar innan jag äntligen får börja jobba där. Längtar så mycket så jag smäller av typ. Ingen förstår hur mycket det betyder för mig men ah herregud.. Bästa stället på jorden, som sagt. Nog pratat om det. Ellen och hennes mamma va här ikväll och jag skrattade så jag fick kramp i typ hela ansiktet :O Haha! Vid 22 åkte jag till Mathilda och vi satt i fornuddsparken och snackade i en timme innan mamma hämtade mig. Så kom jag hem, åt, och nu ska jag gå och lägga mig. Ska upp vid 8 imorrn och morgondagen kommer bli KAOOOOZ. Ska göra tusen saker. #justsayin Älskar iaf mitt liv just nu, puss!


Kommentarer
Postat av: Evelina

åh vad du är fiiiiin!<3

Svar: DU är fin Evelina <3
Camilla Ivarsson

2012-06-20 @ 00:42:00
URL: http://eveliinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0