WE'RE LIKE NA NA NA THEN WE'RE LIKE YEAH YEAH YEAH

- bild på mig, pappa och Mathilda bästavän från i fredags! ♥
Heeeej bloggen! Vet att jag sa förra veckan att jag skulle börja blogga igen osv men det blev inte riktigt så.. Som ni säkert märkte. Men grejen är den att det har hänt så otroligt mycket saker den här veckan att jag typ smäller av snart. Mår så himla bra just nu! :D Ska komma igång och blogga igen, men eftersom min dator fortfarande är död och oanvändbar blir det lite svårt, men jag ska kolla om pappa kan återställa och fixa den ikväll. Dock kommer alla mina bilder från senaste året försvinna då.. :( Men som tur är har jag ju bloggat och lagt upp dom flesta bilderna som var värda at spara. men finns typ hundra filmer på bl.a. mig och Ellen som jag är jätte ledsen över att dom kommer försvinna :( Hur so helst, nu är jag tillbaka PÅ RIKTIGT och ska försöka blogga så mycket som möjligt. Vill verkligen komma ihåg den här sommaren. Vill att denna sommaren ska bli bästa tiden i mitt liv, och den kommer nog bli det också :D Hoppas ni fortfarande komemr vilja läsa min blogg, haha! Puss på er och tack för att flera har stannat fast jag inte bloggat ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda Rosenqvist

Klart man stannar Gurkis Burkis! :D♥

2012-06-17 @ 23:48:13
URL: http://arosenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0