Camilla har en åsikt!

Läste nyss någonstans på nån blogg och såhär stod det: "Niall Horan, a hot irish boy." Utsäkta? Utav allt man kan säga om honom så väljer man att kommentera hans utseende? Självklart ser han jätte bra ut, är en av världens sötaste killar och ja, ni vet ju själva hur fin han är. Men folk som endast gillar Niall och dom andra killarna för deras utseende, ni kan gå och slänga er i en vägg. Dessa 5 killar har förändrat jag vet inte hur många flickor och pojkars liv. Dom är personer som fått andra att få bättre självförtroende, hjälpt folk att börja tro på sig själva, våga vara den man är. Niall, Liam, Zayn, Harry och Louis har förändrat så många liv och genom dom har personer som kanske aldrig skulle ha vetat om varandra träffats och blivit jätte bra vänner osv. Dom här killarna inspirerar så många där ute att aldrig sluta hoppas och kämpa. Jag personligen gillar inte 1D för hur dom ser ut, det är bara ett plus att dom är sjukt snygga, söta, vackra osv! Om man kollar på deras Video diarys t.ex. får man en lite större inblick över hur roliga, snälla och trevliga dom verkar vara. Om jag skulle beskriva Niall med ett ord skulle jag definitivt inte säga typ het, trots att han är det! Jag skulle säga att han var fantastisk, obeskrivlig eller vacker på både in och utsidan.
Och sen till er som säger att 1D är dåliga och fula efter att ha hört två låtar, lyssna på alla deras låtar, se alla deras video diarys, läs deras tweets. Då kanske ni ändrar sättet på hur ni ser på dom. Och självklart får man tycka vad man vill! Jag bryr mig inte om ni inte gillar dom, för jag vet vad jag tycker och jag är stolt över att vara en i 1DFamily. Punkt.

 


Kommentarer
Postat av: Evelina

SÅ SANT. håller med dig till 100!<3

2012-04-01 @ 01:28:19
URL: http://eveliinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0