Choklad är ett mensbarns bästa vän

Nu ska jag fortsätta skriva på min novell och äta choklad. För det är ju lite gott sådär... Mihihi. Sen ska jag försöka lägga mig hyffsat tidigt idag. Senast halv elva. Fast det vet jag redan hur det kommer gå. DÅLIGT. Som vanligt... Men jag kan ju alltid försöka och hoppas på att jag någon gång lyssnar på mig själv. Måste läsa igenom hemkunskapen oxå, har prov på torsdag. Det mobbade är att vi hade ett prov på exakt samma saker i åttan, så fattar inte varför vi har det igen. Men men, kan ju nästan allt och fick ju MVG förra gången så de är ju bra! Men nu ska jag tjocka mig. Puss & kram!

Kommentarer
Postat av: Fanny Bergquist,

RUBRIKEN, HAHAHHAHA, ASSÅ OMG, HAHAHAHHAHA, WHAT IS AIR <3

2012-03-25 @ 21:29:34
URL: http://typhfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0