Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta


# Jag hatar att skriva sånna här fakta grejer om mig själv, för jag kommeraldrig på vad jag ska skriva!! (men den här gången tog det inte mer än 10 minuter :o)
# Jag är 162 cm
# Om jag ska välja resemål väljer jag lätt att åka skidor i Alperna! :D
# Jag är nog en ganska svår person att lära känna på djupet, även fast jag är väldigt öppen och så... Men att lära känna mig som en helt vanlig kompis gör man nog rätt fort!
# Min dröm är att bli läkare
# Jag har tränat hopprep i 10 år
# Jag har svårt att vara mig själv med folk jag inte känner
# Jag får dåligt samvete hur lätt som helst. Trampar jag på en myra BAAM så har jag dåligt samvete, ser jag någon åka i en skidbacke och gråta och jag bara åker förbi BAAM så får jag dåligt samvete (det hände i Alperna..) osv :(
# JAG ÄLSKAR ONE DIRECTION! ♥♥♥
# Jag har aldrig färgat/slingat mitt hår och folk tror sällan på att jag inte har det... Hahah :(

Kommentarer
Postat av: danni

SV; Tack du fina, ska försöka<3

2012-03-11 @ 17:59:47
URL: http://onlymedaniella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0