Day 18 - If you wear a member of One Direction for a day, who would you be and why


Harry, cuz i'd like to have curly hair! :D Haha nej kanske inte riktigt.. ;) Vet ju hur det är att ha lockigt hår. Men hur som helst, vet ärligt talat inte vem jag skulle vilja vara.. Men jag får säga Liam, för att han verkar vara så sjukt snäll och trevlig mot alla och ärligt talat nu, vem här skulle tacka nej till Danielle? HAHA nej men det skulle inte vara helt fel att vara Liam. Eller så skulle jag vara Zayn för då skulle jag kunna gå runt och sjunga och säga Vas happenin all the time. Eller Niall, för han är så söt.. Eller Louis. Eller Harry. ÅH JAG HATAR SÅNNA HÄR FRÅGOR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0