Day 7 - Your favorite member of One Direction and why

Louis Tomlinson. För att han alltid får mig på så bra humör och han är definitivt den roligaste :D Ja, ni vet ju själva hur han är. Plus att han är såååå fin, tror jag dör lite.. 
Niall Horan. För att han är så söt och glad och härlig och bäst och skrattar och får mig så glad och blöööö han är så himla snygg!!!!!!! 
Liam Payne. För att han verkar så snäll och ååååh, man vill ju bara krama honom. Och han är så himla söt och allt. Aaaah hans röst ♥
Harry Styles. För att han är så gaaaaalet söt och åh.. Asså på riktigt, hans fina leende och han verkar som en riktigt fin person! 

Zayn Malik. För att han är så himla fin och han verkar vara en väldigt stark person! Hans ögon och röst typ dödar mig.. Och man blir ju lite knäsvag när killar säger: 'Vas Happenin?!' right? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0