God morgon! Eller nåt..


Tjena hejsan, god morgon, god dag eller vad man nu ska säga! Har legat och kollat på tv jag vet inte hur länge nu så kände att det va dags att göra någonting annat.
Idag ska jag städa, plugga, träna och typ chilla. Orkar egentligen inte göra någonting alls men ibland så måste man ändå! Ska nog orka med att fota lite eller någonting oxå. Fast jag vet redan nu att jag inte kommer göra någonting jag sagt att jag ska, för så är det alltid...
Nu ska jag gå ner och äta för min mage dödar mig annars (: Är alltid hungrig när jag har mens, eller nä föresten. Jag är ALLTID hungrig. Haha, kram!

Kommentarer
Postat av: Fanny Bergquist,

Jag blir typ också extra hungrig när jag har mens..

MEN JAG ÄR JÄMT HUNGRIG, men just när jag har mens äter jag som en häst! (mer än vanligt hahah) <3

2012-03-25 @ 12:41:30
URL: http://typhfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0