Här är resten av svaren på frågestunden!

Hur kan man vara lika långsam som dig? ;)
Svar: Jadu, det är ett mirakel faktiskt... Hahaha!

Kan du beskriva mig med 3 ord?
Svar: Underbar, vacker och omtänksam!

Kommer du ihåg första gången vi "träffades"?<3
Svar: Jag har absolut de sämsta minnet, så sorry...

Du kan väl ta en roadtrip till Umeå nån gång? :DD
Svar: Absolut, hoppar in i bilen och kör upp på en gång! ;)

Hur ser du mig som person även fast vi knappast känner varandra?
Svar: Ser dig som en jätte snäll och super trevlig person som är otroligt söt och skriver skiiiiit bra!!

Hur mycket älskar du mig från skala 1-10?
Svar: 1086480634064

Vill du träffa mig?
Svar: Gissa 3 gånger..

Vill du gifta dig med en bög som jag? (A) <3
Svar: Jag vill gärna gifta mig med en bög som du Robin! :D

jag har hört att du och stanley har sexat på arnes fest i helgen, stämmer det?
Svar: HEJ MATHILDA, TREVLIGT ATT DU KIKADE IN OCH STÄLLDE EN SÅDAN ROLIG FRÅGA.

Kommentarer
Postat av: Daniella

Babe, you are amazing! <3<333

2012-03-18 @ 10:30:06
URL: http://onlymedaniella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0