Italien 2012

Kom på att jag inte lagt upp några bilder från när jag var i Canazei, Italien på sportlovet. Så här får ni lite bilder!
Ser lite smått efterbliven ut.. Men de va kväll + mörkt och vi hade åkt bil i flera timmar pch så skulle jag ta kort och så va det en vääääldigt stark blixt... Hehehe
Utsikten från där vi åt lunch en dag.. Vad gör medelklassen borta i Sverige då? HAHAH ingen fattar..
Veckans outfit, ungefär..
Har massa fler bilder men vill inte lägga upp dom, hehe! Kan avsluta med ett collage på massa mat.. HAHA! Typ det enda jag åt var wienerschnitzel, mozarella + tomat & varm choklad..

Kommentarer
Postat av: Daniella

OMGAAAD INTE AVIS INTE ALLS..<3

2012-03-08 @ 13:31:48
URL: http://onlymedaniella.blogg.se/
Postat av: Linnea

Maat! Ser gott ut! :) <3

2012-03-08 @ 20:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0