#ItsADirectionerThing

I fredags när det va nattvollybollturnering i skolan hände världens roligaste grej. Så måste berätta det för er! :D jag hade precis satt mig på bänken och kollade på när mitt lag spelade. Så tar låten vi lyssnar på slut och så börjar nästa låt såklart. Kännde så väl igen gitarren i början men fattade ingenting.. Och så hör jag det välbekanta ljudet av en kobjällra tre gånger! Dom spelade WMYB i skolan :D hahaha! Jag och min käre vän Ellen (som va på planen och spelade) är ju då lite galna i 1D så våra reaktioner va ju fina.. Hon vände sig om och bara stirrade på mig och jag satt och gapade och såg ut som en idiot, så förvånad var jag. Sen börjar vi asgarva! Fatta glädjen när dom spelar 1D på nattbollybollen?! Så jäkla kul :D HAHA gud va vi skrattade! Vart på fett bra humör och ville bara hoppa omkring och dansa, men va tvungen att sitta på den där jävla bänken haha :( Hoppas dom spelar mer 1D imorrn på idrotten! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0