Mina dagar med 1D :D





Nu ska jag skriva ett inlägg om hur mina dagar ser ut när med 1D (asså inte när att jag är med dom, utan att jag lyssnar osv på dom!) som några ville att jag skulle. Haha ;)

Jag vaknar osv, lyssnar på dom när jag fixar mig och sådär. Bra start på dagen! Och juste, jag har WMYB som väckarsignal... I skolan sen lyssnar jag alltid på dom om vi kan ha på musik under lektionerna. Jag och en kompis (som oxå är helt galen i dom) kopplar allting som händer till saker dom sagt/gjort. Är det köttbullar och potatis till lunch börjar vi asgarva, om någon har en randig tröja börjar vi asgarva osv. En i min skola är rätt så lik lik Liam oxå, det är lite läskigt.. Men aa, sen efter skolan kommer jag hem, sätter på datorn och lyssnar på deras musik resten av kvällen. Kollar om dom twittrat något, läser 1D bloggar, kollar på deras video diarys 1000 gånger om osv.
Och det finns mycket mycket mer att berätta, men jag orkar inte skriva mer. Haha! Men hoppas att ni är nöjda med svaret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0