Nachos och sockerkaka till frukost = muuuums

- Mamma sa att jag skulle äta vad som helst till frukost och de gjorde jag hahah!!
Hej/god morgon/god förmiddag/vad man nu vill säga! :) Gick upp vid kvart i åtta och åt världens jääääääätte frukost. Asså jag skojar inte!! Blev så mätt så jag kunde knappt stå upp... Sen gick jag och la mig i sängen och somnade om och så ringde mamma och väckte mig tio och då gick jag upp och drack. Och nu sitter jag här, törstig och hungrig och fattar inte hur jag ska kunna hålla mig från att äta/dricka fram tills tre-halv fyra! Kommer dö typ :( Okej kanske inte riktigt. Men nästan!!
Nu ska jag skriva lite och lyssna på musik. Hopps ni har det roligt i skolan, mihihihihi! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0