Oj, men hejsan!

Hej! :D Directioner träffan va ju aaaaaskul. Värsta draget juh!!!!! Askul att lära känna så många nya människor hihi :) Okej nej, ska sluta ljuga. Det kom inga. HAHHAA! Så Ellen och jag hängde på plattan och i gallerian i två timmar haha. 'Hej vi har inga liv för vi är plattanhängare' typ.. Nej men vi hade kul som vanligt iaf! :D Kom vid vid typ halv tre och åt och gjorde nada. Eller jo, jag hjälpte pappa med att dra nån sladd eller något i teknikrummet. HALLÅ EN SKA NI INTE VISSTE SÄKERT. Mitt hus har två jäääätte läskiga rum, värsta sladd och skräp och el och ljud och rör rum typ. As scary :O Oj vilket flummigt inlägg. Känns som jag snackat om typ 100 saker. Så då kan jag lika gärna berätta att jag ska äta middag nu och sen åka in till stan igen och gå på bio med Mathildaaaa. Åhnej va jobbig jag är. MOAHAHAH jag tar kål på mina läsare med massa jobbig text, hihi. Men på riktigt. Nu ska jag smsa Martin! Hajdoo ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0