Om idag

Hej bloggen! Tänkte berätta lite om min okej-iga dag för er som bryr er.
Började med att jag på något sätt lyckades låsa upp mobilen och trycka in rätt kod och ALLT och stänga av alarmet så pappa väckte mig 40 minuter efter att jag egentligen skulle gått upp. Så de vart lite brottom. Sen i skolan hade vi matte och de finns inget kul att berätta om det. På so:n sen så satt jag och Ellen och kolla på massa 1D saker typ hela lektionen hahah.. (a) Sedan hade vi lunchrast och jag har ingen aning om vad vi gjorde då.. Och engelskan va kaooooz, satt och skulle skriva bokredovisning på Dare to dream men de gick inge bra. ääääälskar boken! Svenskan och bilden va oxå bara konstiga.. Sen åkte jag bussen hem och snacka massa med Nea! ♥ Och nu är jag hemma och ska käka middag. Är sjuuuukt hungrig och har varit det hela dagen. Haha, kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0