Svar på lite frågor!

Anna Andersoon om Tips för nagelbitare:
JAG HAR VERKLIGEN SVÅRT MED MINA NAGLAR! men jag kan verkligen inte ha stopp o väx eller så. Tuggummi är kanske en smart grej tips för dom som biter på naglarna och gillar tugga tuggummi men jag kan verkligen inte använda stopp o väx jag biter ändå plus jag hatar tugga tuggummi! Vad ska man göra? jag vet att naglar e för att skydda :(

Svar: Va irriternde att sånt där stopp och väx inte funkar för dig! Tycker du om att mål din naglar? För i sånnafall så gör det! :) Det blir jätte tråkigt att bita på naglarna om dom är målade. Och va envis!!! Ge dig attan på att du ska sluta bita på naglarna och sluta bit helt enkelt. Haha! :)




jessica om Q/A:
hur får du sådär smilisar i din blogg :) ? <3

Svar: Gå in här så finns det berättar hur du får smilysar till bloggen! :) <3




F R I D O N om Tips för nagelbitare:
vet du vad ett sånt där medel heter? 
jag slutade bita på naglarna förut i typ ett halv år och dom blev ganska långa och så men dom gick av så lätt och tillslut blev de så att jag typ tänkte skit samma.. ^^

Svar: Vad menar du för medel? Ett sånt som gör att naglarna smakar äckligt eller nagelstärkare? Eller nagelolja? :)

Kommentarer
Postat av: jessica

Tack ! :) <3

2012-03-12 @ 10:14:58
URL: http://jjessicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0